Ogólne Warunki Współpracy i Gwarancji obowiązujące od dnia 09.01.2017
III. PRAWO WŁASNOŚCI
- ACTE Sp. z o.o. zastrzega, że prawo własności sprzedawanego towaru przejdzie na Klienta dopiero w momencie zapłaty całości ceny na rzecz ACTE Sp. z o.o..
- Ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi z ACTE Sp. z o.o. na Klienta z chwilą wydania towaru.
VI. OPÓŻNIENIE WYKONANIA UMOWY
- ACTE Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany daty dostawy produktu lub wykonania usługi, uzasadnionej przyczynami niezależnymi od niej (tj. wyczerpaniem zapasów magazynowych w okresie między złożeniem oferty a złożeniem zamówienia, zmiana terminów dostaw od producentów, nieprzewidzianymi zdarzeniami losowymi). Jest przy tym zobowiązana do niezwłocznego poinformowania odbiorcy o zaistniałej sytuacji.
- ACTE Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne straty powstałe po stronie Klienta i/lub jego kontrahentów w związku z opóźnieniem dostawy.
- 3. Zmiana terminu dostawy produktu i/lub wykonania usługi serwisowej o okres do 30 dni nie stanowi podstawy do odstąpienia przez Klienta od złożonego zamówienia.
VII. OPOWIEDZIALNOŚĆ
- ACTE Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z używania produktów w nietypowych warunkach, wykorzystania do celów niezgodnych z przeznaczeniem lub innych niż przewidziane przez producenta, przechowywania w nieodpowiednich warunkach, montażu niezgodnego z zaleceniami oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu elementów współpracujących z danym produktem oraz wadliwie działanie innych elementów mogących wpłynąć na uszkodzenie produktu.
- ACTE nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe ze wstrzymania produkcji, utraty zysku lub strat pośrednich nie naruszając jednak ustawowych uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za produkt.
- Odpowiedzialność ACTE Sp. z o.o. za towar i zobowiązania wynikające z oferty ograniczone są maksymalnie do ceny dostarczanego towaru.
IX. GWARANCJA
A. OBSŁUGA GWARANCYJNA
- ACTE Sp. z o.o., jako gwarant bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność produktu pod warunkiem wykorzystywania go zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami eksploatacyjnymi. Warunkiem koniecznym do skorzystania z gwarancji jest posiadanie i przedstawienie w firmie ACTE Sp. z o.o. dowodu zakupu.
- ACTE Sp. z o.o. udziela 12 miesięcy gwarancji na produkt.
- Gwarancja obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie w okresie liczonym od daty nabycia produktu, wpisanej do karty gwarancyjnej przez sprzedającego i potwierdzonej stemplem sprzedawcy.
- Produkt, w którym zauważono niesprawność, należy przedstawić do naprawy w firmie ACTE niezwłocznie po jej ujawnieniu, nie później niż 1 miesiąc od dnia jej wykrycia.
- Klient powinien zgłosić reklamacje na formularzu ACTE Sp. z o.o., tzw. RMA dostępnym na stronie internetowej ACTE Sp. z o.o. http://acte.pl/formularz-rma
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji na formularzu RMA.
- Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w możliwie najkrótszym czasie.
- ACTE Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do nie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych w inny sposób, niż poprzez formularz RMA.
- Na liście przewozowym w polu Uwagi lub bezpośrednio na przesyłce musi znajdować się numer RMA. Brak odpowiedniego oznakowania przesyłki będzie skutkować zwrotem przesyłki do nadawcy;
- Okres gwarancji przedłuża się o czas przebywania produktu w naprawie.
- Klient ma prawo ubiegać się o wymianę produktu na wolne od wad, jeżeli w okresie gwarancji ACTE Sp. z o.o. dokona dwóch istotnych napraw, a produkt nadal będzie wykazywał wady.
- Gwarancja ACTE Sp. z o.o. nie ma zastosowania, jeżeli:
- Produkt i dowód zakupu będą niezgodne ze sobą lub niemożliwe będzie odczytanie znajdujących się tam danych;
- Numer seryjny produktu będzie zniszczony lub uszkodzony;
- Stwierdzone zostanie uszkodzenie plomby;
- Uszkodzenia powstanie z przyczyn natury zewnętrznej (zjawiska atmosferyczne, zanieczyszczenia, promieniowanie, urazy mechaniczne, używanie niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, niewłaściwe zasilanie, przepięcia w sieci energetycznej itp.);
- Produkt używany był niezgodnie z zaleceniami eksploatacyjnymi.
- W przypadku reklamacji nieuzasadnionej, ACTE odsyła produkt wraz z opinią techniczną na koszt klienta.
- Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Podstawą do rozstrzygnięcia ewentualnych rozbieżności jest prawo obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
B. OBSŁUGA POGWARANCYJNA
- Po upływie okresu gwarancji, wszelkie naprawy dokonywane przez ACTE Sp. z o.o. są naprawami odpłatnymi
- Koszty i termin naprawy ustala ACTE Sp. z o.o.
- Koszty dostarczenia produktu/ów pokrywa Klient.
Załącznik nr. 1 - Tabela warunków i opłat do ogólnych warunków współpracy i gwarancji ACTE Sp. z o.o.
WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO | 100 - 2000 PLN | > 2000 - 5000 PLN | > 5000 - 10000 PLN | > 10000 PLN | ZAMÓWIENIA RAMOWE |
---|---|---|---|---|---|
OBLIGATORYJNA OPŁATA LOGISTYCZNA* | 50 PLN* | 25 PLN* | 0 PLN | 0 PLN | 0 PLN |
MAKSYMALNY TERMIN PŁATNOŚĆ | 7 DNI | 14 DNI | 21 - 30 DNI | 30 DNI | 30 DNI |
ODROCZONA PŁATNOŚĆ - 60/90 DNI | NIE | NIE | NIE | TAK** | TAK** |
PODSTAWOWE WSPARCIE TECHNICZNE PRZEDSPRZEDAŻOWE |
0 PLN | 0 PLN | 0 PLN | 0 PLN | 0 PLN |
ZAAWANSOWANE WSPARCIE TECHNICZNE | NIE | PŁATNE | do uzgodnienia | 0 PLN | 0 PLN |
BEZPOŚREDNIE WSPARCIE PRODUCENTA | NIE | NIE | NIE | NIE | TAK |
UDOSTĘPNIENIE SPRZĘTU NA TESTY | NIE | NIE | do uzgodnienia | TAK | TAK |
MOZLIWOŚĆ BLOKADY KURSU WALUTY W DNIU ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA |
NIE | NIE | NIE | do uzgodnienia** | TAK** |
MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI | NIE | NIE | NIE | do uzgodnienia** | TAK** |
SERWIS POGWARANCYJNY | PŁATNY | PŁATNY | PŁATNY | PŁATNY | PŁATNY |
BUFOR MAGAZYNOWY | NIE | NIE | NIE | do uzgodnienia | do uzgodnienia |
* zawiera w sobie pokrycie kosztów transportu do 30 kg na terenie RP - usługa UPS Stanadard - cena netto
** usługa płatna